Gå til innhold

Mitt Cabrio prosjekt..

Ranger emnet

rakriste

Anbefalte innlegg

Originally posted by rakriste

Endelig ferdig med overhallingen..

etter motorhavari i forrige uke så ble jeg ferdig i går kveld.

har nå byttet fester til dynamoen, byttet audi oljepumpa og bunnpanna til gti, oljetrykket har nå da blitt stabilt og vanntemp, har synket og stabilisert seg :) itillegg har tenningsbaken blitt redusert ytligere pga mindre temperatur i motoren :)

deilig å slippe å se oljelampa og vanntemp blinke og pipe omhverandre, gikk på nervene tilslutt.

så ikveld blir det tur til hamar (mjøsmeet)

noen som vil slå følge oppover i 8tiden?

Bare lurte på hvorfor du byttet oljepumpe og bunnpanne jeg?

Står motoren rett i audien, og på skrå i golfen?

Hvis det er tilfelle er jeg intr. i å kjøpe bunnpanna og oljepumpe fra audien hvis du har det enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.. Oljepanne fikk feil vinkel i forhold til at motoren i audi står bakover mens vw på tverra! om du skjønner..

slik jeg forstår det da er at oljepumpa ikke suger olje untatt når det skvalper :) hehe..

og oljepumpa er jo da oxo tilpasset den panna.

dette er iallfall det jeg har fått forklart av en vag-ansatt!

har vel fortsatt delene liggenes ja. (kaster sjeldent noe bildeler i allefall :) )

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Klarte i dag endlig å redigere videoklippet fra Bugrun 2004 hvor jeg prøvde å benkkjøre bilen.

den er 2L gti konvert, men diverse trim på det igjen, resultat= altfor høykomp og tenningsbank. (dette er heldigvis ordnet per idag)

kommer flere bilder snart, her er filmen iallefall

høyre klikk -> lagre!

Testrun (2.5mb)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

HEEEY

UPDATE!!!

da har jeg klart å skaffe tilveie orginal delene slik at jeg nå får elektrisk åpning/lukking av cabben på bilen.

har og fått elektriske vinduer (orginalt til vw golf cab mk1)

thanx to ebay :D

ikke lenge før sesongen er igang, så det var på tide.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...