kristian09 Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Hei. Har en Opel Vectra 1996 B som jeg skulle skifte hovedlykt på. Men så fort at koblingene ikke var de samme, på min orginale er det de gamle runde/eggformet koblingene, det som er på de nye lyktene er avlange(lite rektangel). Det skal egentlig høre til og passe over på de nyere modellene. 2001 og oppover(?). Spørsmålet er: Noen som aner på hvor jeg kan få tak i en slik adapter? Har lest at man kan få bestillt det en plass, men klarer ikke å finne ut hvor. Meget takknemlig for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonham05 Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Snakk med bilens merkeverkstad og høyr om dei ikkje kan bestille ein adapter til deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian09 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Snakk med bilens merkeverkstad og høyr om dei ikkje kan bestille ein adapter til deg :) Hørte med de. Men siden det ikke er orginaldel så ordner ikke de det.:-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonham05 Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Oki :) Det var dumt at dei ikkje kunne bestille delen. Men kor kjøpte du lykta ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian09 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Fikk med lykta på kjøpet av bilen. Det skal være orginal styling lykt, kjøpt fra ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonham05 Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Da kan du skjekke du om du ikkje finner adapteren på http://www.ebay.no kanske du finner adapteren i og med at lykta er kjøpt på ebay. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Ta deg en tur på huggern og klipp av kontaktene på en 99- vectra..bytt disse ut med de orginale på din bil. Enkelt og greit, ikke store jobben. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg