hans martin Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 hei på min 01 mk3 er det varmetråder i ruten men sitter ingen knapp til dette bare ett lokk! idag tok jeg dette ut og det viser seg at koblingen satt der fat i lokket! så er det bare for meg og kjøpe den bryteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Kjøp bryter, sjekk om sikringen er på plass i sikringsboksen og test;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Vil nok tro du må til Ford og konfigurere GEM modulen med mindre bryteren ikke er fjerna av en eller grunn. Er litt usikker på om du må bytte modulen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg