Bjørn E Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Hei har en 2003 mod s 60 hvor lyset kommer og går på dersbordet når jeg kjører .for eks over en dump. for så komme tilbake ved neste dump .kan noen ganger virke en hel dag for så og ikke virke i heletatt.Har mistanke om dårlig kontakt et eller annet sted men hvet ikke hvor jeg skal lete !alle forslag mottas med takk! Bjørn E. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Dersbord: Er det instrumentpanelet? Eller andre plasser? Eg har same bil, so det er berre å forklare grundigt. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn E Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Dersbord: Er det instrumentpanelet? Eller andre plasser? Eg har same bil, so det er berre å forklare grundigt. Det er vell det du kaller instrument panel .dvs lyset bak speedometer turteller osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Dette er ein standard feil på disse bilene. Er vist dårlige loddinger. Er vist vanligt å ta ut instrumentpanelet og sende det til ein som fikser dette. Eg skal sjekke litt meir og gi deg info. Antagligt imåro (tirsdag) eller onsdag. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Var ein annen feil eg prata om. http://forum.vccn.no/showthread.php?14177-Volvo-01-og-nyere-med-DIM-feil Men det kan og være dårligere loddinger hjå deg. Ta av instrumentpanelet og ta ein sjekk bak der. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg