Driftboy32 Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 jeg har da skaffet meg en BMW E36, og jeg har surfet litt på internett og sett flere med m5 v8 motor og chevrolet LS2 motor men går det da ann å registrere med de motorene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Kva slags e36 har du? Når det er problemer å få registrert til m3, so er det heilt sikkert umuligt å få skilt med m5 motoren eller LS2 motoren. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftboy32 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 nå for tiden har jeg en Bmw 318 E36 "97" stasjonsvogn men skal kjøpe sedan , men hvordan er det med priser på M motoren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 nå for tiden har jeg en Bmw 318 E36 "97" stasjonsvogn men skal kjøpe sedan , men hvordan er det med priser på M motoren ? de ligger på fra 25 + men du kan jo hente en m3 fra england så kan du bygge om alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Du får ikke lov å sitte 6'er motor i en 4 sylindra 3-serie.. Så da må du få tak i en 320 eller større. Har med lovene om vektendring å gjøre, så du får ikkje godkjent en 6 sylindra i en 4 sylindra bimmer.. ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftboy32 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 ok , jeg tenker meg at jeg heller tar og gjør noen effekt ombygninger på orginale motoren men en annen ting jeg har fundert på er at : er det enkelt å få registret org motoren som er ombygd til turbo ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Ingenting er enkelt når det gjelder å få registrert ein bil med høgare effekt enn originalt! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Du kan søke om effekt økning på biltilsynet, du har lov å sitte på M3 understell m/ bremser. Da skal det kunne gå an å få godkjent en turbo på 318 maskinen din. De som har gjort det før, har brukt 318is motoren. Skulle visst være mye lettere å få til på den og henter mer effekt :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnySS Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Du kan jo bare sette i 318is motoren uten noen turbo. Den går jo veldig mye bedre enn din vanlig 318. Går bedre enn en 320 for å si det sånn. Og angående det å sette i sekser så er det mulig å få det godkjent. Du må bare få redusert vekta ned til bilens originale vekt. Er der utfordringen ligger, men er flerne som har fått det til, men personlig hadde jeg gått for å sette in 318is motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftboy32 Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Jeg fant ut at bmw'n var 318is men jeg har bestemt meg får å glemme å gjøre motoren om til turbo motor , men så har jeg sett litt på nettet og har sett e36 sekser til 40 000kr og BMW 520i sekser til 4000kr , hva er forskjellen unttat km ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg