Cossie nissse Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Flere rim om andre merker kan leses på bilrim - Opel Som å lokke med sprit og servere brus - å kalle noe Opel Ascona Luxus Med damer, dunderstereo og leppe med snus, cruiser jeg lykkelig i min Ascona Luxus Med hatt, stokk og kaffekrus - kjører jeg med min Ascona Luxus Forsikringsagenten viste et utmerket skjønn, han kondemnerte på stedet min Kadett Fun I himmelen skal du få din lønn - om du lever livet i en Kadett Fun Man kan tro at han drukket ei kanne med lut i, fyren som ga navnet til Kadett Beauty Like sjelden som en bikini i Djibouti, designpriser utdelt til Kadett Beauty Du bør ta det rolig og tygge toy, om du ruller rundt i en Corsa Joy Du er kanskje ikke like kuul som the real McCoy om du kjører på stripa i en Corsa Joy Like lett som å skifte bopel, er det å kvitte seg med en Opel Det var som å se dyr på fjellet i et lemenår, lista over feil var lang på min Opel Agila Comfort Bileksperten skrøt av bilen min så jeg ble ordentlig smigra, helt til jeg så blindestokken hans ifra min Opel Tigra Han nikket med hode som en hakkespett da jeg lurte på om han ville prøve min Rallykadett UP stilte på muskelbiltreff i undercover, men ble avslørt på bilen en Opel Kadett Power Forerst i køen i den ytterste fila, navnet stemmer dårlig på Opel Agila Hver eneste dag spiste han brunost på skiva - for å spare penger til den nye Opel Meriva Som Audieier ble han satt under umennesklig press - da naboen kom hjem med sin nye Vectra GTS Har du nesa til deGaulle eller ørene til Jumbo får du likevel plass i Opel Combo Like ung og dynamisk som gamle Colombo - fartet han rundt i sin Opel Combo Jeg 'driter' i hvor lite den bruker på mila, jeg setter meg ikke bak rattet på en Opel Agila Fyren visste nok ikke helt hva han gjorde, dro på Capritreff med en Opel Commodore Har du hentesveis eller begynnende måne, kan du kompensere med en Opel Astra Coupe Bertone Bak rattet har noen trodd jeg lider av Tourette, med det er bare hjul-kast i min Opel Kadett Han var svigemors drøm med bredstripet cord fartet han rundt i sin sorte Rekord Lenge av gangen var han aldri sint, det gikk fort over bak rattet på hans Rekord Sprint Salige er de saktmodige for de skal arve vår jord, og i mellomtiden får de kjøre i Opel Rekord Søren, jeg skulle tatt den drosja, nå må jeg kjøre pappas råtne Corsa! Jeg ligger ikke akkurat i venstrefila når jeg kjører jobbilen, en Opel Agila Han var rik men ikke særlig lærenem, snurra rundt og rundt i sin Opel Astra X-treme Du kan tenke deg selv det ble et ordentlig virak da jeg stilte på stripa med min nyrestaurerte Opel RAK Hva hjelper det om den bruker 0.4 på mila, når komforten er som i et skifterom i Opel Agila? Han ble kalt utilregnelig og slapp unna Ila, når forsvareren fortalte han kjørte Opel Agila Noen minutter i alles søkelys som Ramsey og Anne-Mona, jeg tok piruett på Karl Johan med min gamle Ascona På Opeltreffet ble jeg regnet som gal, da jeg ankom stedet i gullfarget Admiral Han flira og sa du kan glemme gira, det er automat på min Opel Zafira Det var ikke ende opå hva han ut av seg lira, han var selger til tusen av sin Opel Zafira Med fare for evig fortapelse det var bare å be, da han vraka sin fars Zafira OPC Han tvang vær eneste Golf GTI i kne, han tok av merkene på sin Zafira OPC Det er som å løpe foran oksene i Pamplona, på vinterføre med Opel Ascona Det er vel dette som heter image-mord, jeg bor på Nnesøya og kjører Rekord Han sa "Det er som å bytte Cola mot Fanta" da han byttet til Carina fra sin gode gamle Manta Han syntes det var noe muffens med drosja, det da ikke vanlig å kjøre taxi med en todørs Corsa? Kjerringa ble sur da hun ikke fikk plass til neglefila: vi skulle kjøpt større bil enn Opel Agila Det er en ting jeg har gått og tenkt litt over, kan du finne mer ironisk navn enn Kadett Power? Skjelvende som et opseløv er en metafor, for fjæringkomforten i min Opel Senator. Hele gjengen var et samlet hylekor, da jeg kappet cabriolet av min Senator Så flat som en blikkstille vestlandsfjord, batteriet var tomt på min Senator Det holdt på og ende med drap og med mord - da de ripet opp hans nylakkerte svarte Rekord Han tenkte det blir harpe neste gang jeg slår en akkord, han føyk utfor veien med sin lekre Rekord Han ble musikalsk og lyrisk uten å kunne en akkord - da han startet opp sin firesylindrende lyseblå Rekord Jeg gikk fra penisforlenger til rulator... Har bytta ut Porschen med Opel Senator Jeg forsto det var på tide å bytte kurator, da behandlingen ble flyttet til hans Opel Senator Problemet var at føttene var for store - så han byttet ut Speedstern med en Opel Commondore Fra rånerunden han sendte en hilsen til far og til mor, det var de som betalte bensinen til hans Senator Adrenalinet pumpes ut i hver en pore når du får breisladd med en Opel Commodore Du må ryggrad og rompe av medister, for å få plass i en Opel Speedster... Han sto og furta, var mutt og bister, jeg får ikke plass i min Opel Speedster Like nødvendig som vindu på kister, radio og servo på Opel Speedster Typen i Audien satt som i klister, da jeg dro fra lyskrysset i min Opel Speedster Med tenna på tørk og nygreid toupe, dro jeg på tur i min Astra Coupe. Jeg verket i ryggen, jeg var sliten og svett, etter tretti minutter i en Kadett Rett utfor brygga, den den sank som en stein, det ble siste tur med hans Opel Kaptein Det må bare sies jeg ble ganske prega av et eierskap av en Opel Omega Humøret steg og jeg glemte låna, da jeg satt bak rattet på min gamle Ascona.... Med sladd ut av svingen det var rett før jeg kantra - nå trengs det nye dempere på min Opel Manta Han prøvde på salsa men tok ikke stega - tok med seg sin hatt og Opel Omega Jeg må da for pokker ha plass til plektra - ikke bare gitaren i min Opel Vectra? Like lekkert som en snusbrun bodega, dashobordet i en Opel Omega Vi skjønte fyren hadde noe fore, med lystgassanlegg i sin Commodore Like før de landet passerte de nitti, de var sprek til det siste, både gubben og hans Kadett City Det var som å spise lunch på Ritz, med reker og hvitvin i hans Opel Blitz Jeg blunka og smila, men ho bare flira, når jeg la ned seta i min Opel Zafira Da jeg kom hjem i går ble jeg stående pal, for fatter'n hadde kjøpt seg en Opel Admiral Da jeg så annonsen var jeg ikke sein, kun 20000,- for en Opel Kaptein 80 i medvind er lekende lett i en '69 Opel Kadett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 Heheh...bra :D Hvor fant du dette? Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 Originally posted by DenimblåTT Heheh...bra :D Hvor fant du dette? Hint: Les den øverste linja i innlegget hans.. heyyou Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 haha, ingen dissing av Calibra. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg