Gå til innhold

Bilrim

Ranger emnet

Cossie nissse

Anbefalte innlegg

Flere rim om andre merker kan leses på bilrim

- Opel

Som å lokke med sprit og servere brus - å kalle noe Opel Ascona Luxus

Med damer, dunderstereo og leppe med snus, cruiser jeg lykkelig i min Ascona Luxus

Med hatt, stokk og kaffekrus - kjører jeg med min Ascona Luxus

Forsikringsagenten viste et utmerket skjønn, han kondemnerte på stedet min Kadett Fun

I himmelen skal du få din lønn - om du lever livet i en Kadett Fun

Man kan tro at han drukket ei kanne med lut i, fyren som ga navnet til Kadett Beauty

Like sjelden som en bikini i Djibouti, designpriser utdelt til Kadett Beauty

Du bør ta det rolig og tygge toy, om du ruller rundt i en Corsa Joy

Du er kanskje ikke like kuul som the real McCoy om du kjører på stripa i en Corsa Joy

Like lett som å skifte bopel, er det å kvitte seg med en Opel

Det var som å se dyr på fjellet i et lemenår, lista over feil var lang på min Opel Agila Comfort

Bileksperten skrøt av bilen min så jeg ble ordentlig smigra, helt til jeg så blindestokken hans ifra min Opel Tigra

Han nikket med hode som en hakkespett da jeg lurte på om han ville prøve min Rallykadett

UP stilte på muskelbiltreff i undercover, men ble avslørt på bilen en Opel Kadett Power

Forerst i køen i den ytterste fila, navnet stemmer dårlig på Opel Agila

Hver eneste dag spiste han brunost på skiva - for å spare penger til den nye Opel Meriva

Som Audieier ble han satt under umennesklig press - da naboen kom hjem med sin nye Vectra GTS

Har du nesa til deGaulle eller ørene til Jumbo får du likevel plass i Opel Combo

Like ung og dynamisk som gamle Colombo - fartet han rundt i sin Opel Combo

Jeg 'driter' i hvor lite den bruker på mila, jeg setter meg ikke bak rattet på en Opel Agila

Fyren visste nok ikke helt hva han gjorde, dro på Capritreff med en Opel Commodore

Har du hentesveis eller begynnende måne, kan du kompensere med en Opel Astra Coupe Bertone

Bak rattet har noen trodd jeg lider av Tourette, med det er bare hjul-kast i min Opel Kadett

Han var svigemors drøm med bredstripet cord fartet han rundt i sin sorte Rekord

Lenge av gangen var han aldri sint, det gikk fort over bak rattet på hans Rekord Sprint

Salige er de saktmodige for de skal arve vår jord, og i mellomtiden får de kjøre i Opel Rekord

Søren, jeg skulle tatt den drosja, nå må jeg kjøre pappas råtne Corsa!

Jeg ligger ikke akkurat i venstrefila når jeg kjører jobbilen, en Opel Agila

Han var rik men ikke særlig lærenem, snurra rundt og rundt i sin Opel Astra X-treme

Du kan tenke deg selv det ble et ordentlig virak da jeg stilte på stripa med min nyrestaurerte Opel RAK

Hva hjelper det om den bruker 0.4 på mila, når komforten er som i et skifterom i Opel Agila?

Han ble kalt utilregnelig og slapp unna Ila, når forsvareren fortalte han kjørte Opel Agila

Noen minutter i alles søkelys som Ramsey og Anne-Mona, jeg tok piruett på Karl Johan med min gamle Ascona

På Opeltreffet ble jeg regnet som gal, da jeg ankom stedet i gullfarget Admiral

Han flira og sa du kan glemme gira, det er automat på min Opel Zafira

Det var ikke ende opå hva han ut av seg lira, han var selger til tusen av sin Opel Zafira

Med fare for evig fortapelse det var bare å be, da han vraka sin fars Zafira OPC

Han tvang vær eneste Golf GTI i kne, han tok av merkene på sin Zafira OPC

Det er som å løpe foran oksene i Pamplona, på vinterføre med Opel Ascona

Det er vel dette som heter image-mord, jeg bor på Nnesøya og kjører Rekord

Han sa "Det er som å bytte Cola mot Fanta" da han byttet til Carina fra sin gode gamle Manta

Han syntes det var noe muffens med drosja, det da ikke vanlig å kjøre taxi med en todørs Corsa?

Kjerringa ble sur da hun ikke fikk plass til neglefila: vi skulle kjøpt større bil enn Opel Agila

Det er en ting jeg har gått og tenkt litt over, kan du finne mer ironisk navn enn Kadett Power?

Skjelvende som et opseløv er en metafor, for fjæringkomforten i min Opel Senator.

Hele gjengen var et samlet hylekor, da jeg kappet cabriolet av min Senator

Så flat som en blikkstille vestlandsfjord, batteriet var tomt på min Senator

Det holdt på og ende med drap og med mord - da de ripet opp hans nylakkerte svarte Rekord

Han tenkte det blir harpe neste gang jeg slår en akkord, han føyk utfor veien med sin lekre Rekord

Han ble musikalsk og lyrisk uten å kunne en akkord - da han startet opp sin firesylindrende lyseblå Rekord

Jeg gikk fra penisforlenger til rulator... Har bytta ut Porschen med Opel Senator

Jeg forsto det var på tide å bytte kurator, da behandlingen ble flyttet til hans Opel Senator

Problemet var at føttene var for store - så han byttet ut Speedstern med en Opel Commondore

Fra rånerunden han sendte en hilsen til far og til mor, det var de som betalte bensinen til hans Senator

Adrenalinet pumpes ut i hver en pore når du får breisladd med en Opel Commodore

Du må ryggrad og rompe av medister, for å få plass i en Opel Speedster...

Han sto og furta, var mutt og bister, jeg får ikke plass i min Opel Speedster

Like nødvendig som vindu på kister, radio og servo på Opel Speedster

Typen i Audien satt som i klister, da jeg dro fra lyskrysset i min Opel Speedster

Med tenna på tørk og nygreid toupe, dro jeg på tur i min Astra Coupe.

Jeg verket i ryggen, jeg var sliten og svett, etter tretti minutter i en Kadett

Rett utfor brygga, den den sank som en stein, det ble siste tur med hans Opel Kaptein

Det må bare sies jeg ble ganske prega av et eierskap av en Opel Omega

Humøret steg og jeg glemte låna, da jeg satt bak rattet på min gamle Ascona....

Med sladd ut av svingen det var rett før jeg kantra - nå trengs det nye dempere på min Opel Manta

Han prøvde på salsa men tok ikke stega - tok med seg sin hatt og Opel Omega

Jeg må da for pokker ha plass til plektra - ikke bare gitaren i min Opel Vectra?

Like lekkert som en snusbrun bodega, dashobordet i en Opel Omega

Vi skjønte fyren hadde noe fore, med lystgassanlegg i sin Commodore

Like før de landet passerte de nitti, de var sprek til det siste, både gubben og hans Kadett City

Det var som å spise lunch på Ritz, med reker og hvitvin i hans Opel Blitz

Jeg blunka og smila, men ho bare flira, når jeg la ned seta i min Opel Zafira

Da jeg kom hjem i går ble jeg stående pal, for fatter'n hadde kjøpt seg en Opel Admiral

Da jeg så annonsen var jeg ikke sein, kun 20000,- for en Opel Kaptein

80 i medvind er lekende lett i en '69 Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider