karl92 Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Hei! Jeg har merket at det er en liten slark i begge bakhjulene. Jeg kan bevege dekkene litt om jeg tar godt tak i dekkene og dyttet og lirker frem og tilbake. Jeg har faktisk ikke prøvd dette mens bilen er jekket opp, kun når bilen er på fast grunn. Når jeg gjør denne "lirkingen" så kommer det en slags tikkelyd. Denne lyden er forøvrig mye mer tydelig om jeg rygger og bremser hardt, eller om jeg gynger på bilen. Bilen er en 2006 Passat. Det kan også være verdt å nevne at klossene bak er veldig slitt, om dette kan skape disse lydene. Hva kan dette være? :-/ Siter VW Passat, 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 hjullager Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 På begge sider, ville ikke det vært litt rart om de "røk" samtidig? Siter VW Passat, 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 På begge sider, ville ikke det vært litt rart om de "røk" samtidig? Er nok hjullager siden du har slark i hjulet. Har bilen vært på alle servicer? Høy km.stand? Vet at noen hjullager kan justeres,kjenner ikke passat så jeg vet ikke om den muligheten finnes på din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Er ikke mulig å stramme lageret på din, her byttes nav med lager. Sjekk uansett at slakken ikke kommer fra andre steder enn lageret. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Okei, takk! :-) Siter VW Passat, 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg