golf_3 Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Har en Audi A4 avant 2000mod. Har i en lengere periode tittet rundt på nett for og finne noen sideskjørt som jeg liker. Vil ha en clean look på bilen, litt sånnat den kunne kommet fra fabrikk slik. Har hørtmed med møller hva de skulle ha for ett par org. S4 sideskjørt, jeg syns 5000,- " husker ikke om det var for par eller perstyk" men synes det er litt for stivt! Har tittet litt ST1 sidekjørtene fra Seidl, syns det er de eneste som faktisk liggner litt på S4 kjørtene. Evt noe modifikasjoner på mellom grillen nede, noe slikt: Tror jeg har bestemt meg for: - Front leppe - RS4 Grill - Lyktelister - Baklykter - Senkesettet skal monteres - Sote ned vinduene tar gjerne imot tips!!! mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Styr unna detta "front leppe" greien, kjøp deg heller en s4 fanger.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Kjør på med S4 front, det syns hvertfall jeg er jævlig pent. :) Edit: Har ikke fått på lokkene til lyktespylerne der, så ikke tenk på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_3 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 (endret) ja den S4 fangern er jævlig pen. Vet at Norskbildelesenter hadde et S4 front sett. fanger med alle beslag som trengs samt alle grillene, men har ikke funnet ett sett nå, bare sånn med bare fanger ikke org. grillene nede osv..... Har ikke lyst på sånn jukse netting, vil det skal se orginalt ut. kansje jeg bare er litt vanskelig hehe.... eller sær heter det vell hehe Denne syns jeg er pen Endret April 23, 2012 av golf_3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Den dem selger på norskbildelesenter er en dårlig glassfiber kopi. Kjøp orginalt, prisen på selve fangeren er ikke så gal hos møller. Er vel tåkelysa med braketter og deksler som koster mest, vist du skal ha dette da. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_3 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 kan jeg ikke bruke de org.lysene som jeg har fra før? da er det vell bare dekslene som mangler? passer den rett over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 A4 tåkelysene passer ikke i S4 fronten, du må kjøpe S4 tåkelys desverre. Og S4 front hos Møller havner på 5000 inkl. alle grillene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg