Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220445 Det undrer meg at de ikke finner på andre tiltak for å begrense hastigheten, nei her gjelder det å håve inn på overtredelsene. - Stjørdal lensmannskontor.................... 74 83 91 00 Spør etter Kjetil Mjøsund, vær saklig, spør om han virkelig anser dette som et effektivt våpen mot hastighetsovertredelser, eller om det bare er å regne som en innsamlingsbørse for staten. Han er ikke tilbake på jobb før på Torsdag den 25.03.04 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 jeg drømmer om å få den fotoboksen til å blinke hver dag... men samma hvor mye fart jeg samler opp klarer jeg det ikke ... :( Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 ahhhhhh, gode gamle Kjetil! Er ikke det vår gamle lensmann i Oppdal da? Joh, må være det.. han har jo trålet gatene her for å få slutt på råninga. sa han skulle gå ut og få stoppet ALL grunnløs ungdomskjøring... fikk det aldri til og flytta til stjørdal... :fingers: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg