Gå til innhold

"oldschool" golf2

Ranger emnet

mondeo4x4

Anbefalte innlegg

hei.

driver og pusser litt på en golf 2.

tenkte at denne skulle få "tidsriktig" annlegg så har fått tak i et par cerwin vega 12" og et boston frontsett.

mangler i såmåte en pg forsterker. men det tar vi sener.

golf var vel etter hva jeg har fått med meg en relativt populær bil å bygge stereo i.

så da blir spørsmålet: er det noen som har tegninger/bilder/oppsett som fungerer tålig?

ser ikke vits å finne opp kruttet på nytt om noen allerede har oppskrifta.

frontsettet skal jeg få nøstet ihop selv. men bagasjen er mere av intresse.

må ikke bruke begge cv'ene for den saks skyld.

på forhånd takk for svar.

08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilder, men jeg bygget i sin tid inn 2stk cv12" av den første typen i en golf2, og der lagde jeg først et nytt gulv i 12mm spon (var ikke lett å finne mdf den gangen) som ble hevet ca 10cm med noen bjelker under. Så fikk cv`ene en bassreflekskasse som skrådde perfekt inn mot seteryggen, og som gikk akkuratt oppunder hatthylla. Skjærte så ut til refleksrørene i hatthylla og trakk hele hatthylla i tynt høyttalerstoff som matchet fargen på hatthylla fra før.

Så tok jeg en tynn finerplate og tilpasset slik at den gikk tvers over foran kassa, fra bakskjer til bakskjerm og helt opp til hatthylla, skjærte ut for subene, og trakk den med stoff likt det som var baki.

Til dette brukte jeg en M100 og en M25 til høyttalere foran. Begge disse ble felt ned i gulvet baki ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. god forklaring, for tror jeg "skjønte tegninga" :)

Har 2x Us amps XT4000D, så kan til nød bruke 1 på hver sub, men tenkte jeg skulle la subbene leve litt lengre ;) Og jeg må ikke bruke begge.(forsterkere/sub)

Får se om jeg finner noe data på disse XL12D'ene og regne litt volum....

08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider