maxlime Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Hei Jeg får litt hyling fra en eller annen reim når jeg starter bilen ... vil denne løse problemet? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Motordeler/Drivremmer/Remspray-364506/ Takker for svar : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Bare midlertidig, best å skifte ut reima da de tørker ut etterhvert og derfor begynner de å skrike Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxlime Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Ok. Da får jeg ta å finne ut hvilken som piper og skifte : ) Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ph-primera Skrevet September 18, 2017 Rapporter Share Skrevet September 18, 2017 Eldgammel tråd ser jeg. For hva det er verd så er den nederste reima på maximaen en av de få litt vriene jobbene på denne bilen. Mutteren som skal løsnes sitter så langt inni motoren at det er umulig å se hva du driver med. Må føle deg fram og sjonglere med verktøy. Klarte det til slutt og bilen har ikke hatt ulyder siden. Hjertet mitt blør litt for denne årgangen av Nissan. Blir snart borte fra norske veier. For en kvalitet, det eneste problemet var rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg