Gå til innhold

Bilder av bilen min!!!

Ranger emnet

KingB

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, takk for det!

Gleder meg som en liten baby-hund til å få på sommerhjula. Gi meg et par uker så kommer det non skikkelig freshe bilder ;)

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :)

Men for Guds skyld, kan du fortelle meg hvor du har fått tak i de tåkelys dekslene?????? Har lett lenge etter dem, men har kun funnet et sett til 4 høvdinger, og dem solgte ikke løse deksler:mad:

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåkelysene er fra HELLA. Det er komplette sett med tåkelys og deksel. Koster veil. uts. ca 2700kr + hvis du skal ha orginal bryter koster det hos VAG ca 600kr.

Har du forresten fått solgt felgene dine?

mvh Bjørnar

1993 BMW M5 - Banebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Har snakket med hella for en stund siden angående kjøp av kun deksel, men de solgte dem ikke løst???!!!

Så da kan jo jeg bare brenne så lenge!

Jepp felgene ble solgt til en kar fra Oslo:)

Skal kjøpe meg nye nå snart tenker jeg, Milla Migla eller noe sånt!

Skal slenge ut noen bilder når felgene og bakleppa og ny eksos er på plass! Hadde simons effektanlegg i 1 1/2 år, skulle ta d av her om dagen for å tilpasse bakleppa, hele dritten var rusta i stykker.......latterlig!

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d suger maks.....:mad:

Vet ikke helt hva jeg skal ha, lurer på om jeg skal få en kollega på jobben til å sveise nytt (RUSTFRITT) anlegg, vi får se.

Angående felgene er jeg ikke sikker enda! Hadde 17" i fjor og det var greit. Lurer på om jeg skal gå fra 225/45-17 til 215/**-**! i år. Dekka ble så satans slitte i fjor (feil spissing). Synes det ble mye egentlig! (Les : liten motor):op

Men men vi får se, felger blir det uansett:)

Du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar bort til Sharifs Dekksenter neste uke. Blir nok 17" tenker jeg. innbiller meg at 18" blir veldig hardt å kjørt på. Har kikket på noen 6 eikede fra ASA. Får dem med 225/40-17 Falken FK-451 dekk. 7500-8000kr!!! Billig.

1993 BMW M5 - Banebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 18" kan bli i meste laget! Har vært inne på tanken selv, men regner med at jeg går for 17". Har funnet noen felger fra en butikk i Danmark. De heter Mille Miglia.

Koster ikke mye heller og er ganske fete, synes jeg da. Så nå blir det tur til Danmark, eller så får jeg dem tilsendt til Sverige og henter dem der:)

Dekk kjøper jeg hos shariff! Billigere der enn fra samme kar som jeg skal kjøpe felgene av!

Bilde kan sees her :

http://img34.photobucket.com/albums/v103/Prikken/Mille.jpg

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe felger det der jah!

Har kjørt med de Falken dekka på de to siste bilene jeg har hatt (Mercedes'er) og ikke hatt noe problemer - Tvert imot har jeg vært meget fornøyd med dem. Har flere kompiser som også kjører på FK-451 dekka, og alle er fornøyde.

1993 BMW M5 - Banebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider