martinp95 Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 jeg har akkurat fått lapen og har en mercedes klasse c 180 1997 122 hk noen som vett hva jeg kan gjøre for og få mere hester som ikke er så mye jobb ?? :naaaws kan man montere powerfilter ?? hjelp hjelp :L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Siden du akkurat har fått lappen tror jeg du skal holde den orginal til du er blitt en god og rutinert sjåfør. Niks, "powerfilter" hjelper ingenting, får kun brøle lyd når du gir på. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron100 Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 Begynne å trimme på en C180 sugemotor kan du glømme med mindre du har 250kr + i timen.. Begynne å trimme sugemotor er DYRT for å få ut kun få hester. Men kan nevne : Kvassere kam,Manifoil,Eksos,Portetoppen , Større innsug , tynnere topp pakning. Benz-World har ett kit til C180 W202.. Koster en plass mellom 15 og 25.000,- Å du får mellom 15 og 30 hester.. Så om du har ræva full av penger og bilen din er verdt det så kjør på :) PS! "Powerfilter" gir ikke en j**** hest.. Du får derimot mindre effekt ut ett K&N Filter. ( Bilen suger for mye luft og klarer ikke utligne dette i bensin ) Kommer heller bare en ekkel "brøle" lyd som Jesper sier. Siter # Bmw 318 TDS 1997 x Audi 100 1993 C4 2.6 V6 x Mercedes C180 W202 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 Det letteste er å bytte bil. Er heller ikke lett å få godkjent trimming i en Mercedes, ihvertfall ikke motorbytte. kjør den bilen du har til du blir en bedre sjåfør, den går mer enn fort nok. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg