Gå til innhold

Sony CDX-DAB700U problem med lite bass etter jeg bytta spilleren

Ranger emnet

Kaspo

Anbefalte innlegg

Hei, etter mange anbefalinger fra folk og fra bilradiospes gikk jeg i innkjøp av en http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=11291&katid=1204&id= . jeg gikk over fra en Pioneer AVH-P3100DVD. jeg har en Pioneer sub med monoblock bak i som spilte jævlig godt med pioneer spilleren, uten å røre noe på forsterkeren byttet jeg til den nye spilleren min og nå er bassen veldig tamt og tar egentlig ikke alle frekvenser som før. har ikke noe trykk i den heller lengre. Både på pioneer spilleren og i den nye sony spilleren hadde jeg alt på null når det gjelder sub instilling. nå må jeg skru den helt opp til mellom +5/+10 for at suben skal begynne å pumpe litt.

noen som kan hjelpe meg med EQ instilling på denne spilleren og skal jeg skru opp suben på spilleren eller skal jeg ha den på null?

takk for svar, bass er veldig viktig for meg

Skoda octavia 08' 4x4 1,9tdi L&K <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan jeg levere den tilbake selvom jeg har allerede åpna den og instalert den? :P itilegg er DAB signalen helt ræva iforhold til pure highway vi har i den andre bilen, der spiller det heelt fint og er nesten alltid full signal mens hos meg så kutter det av og til og signalen går vekk selvom jeg har dobbelt så stor antenne osv....

Skoda octavia 08' 4x4 1,9tdi L&K <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan jeg levere den tilbake selvom jeg har allerede åpna den og instalert den? :P itilegg er DAB signalen helt ræva iforhold til pure highway vi har i den andre bilen, der spiller det heelt fint og er nesten alltid full signal mens hos meg så kutter det av og til og signalen går vekk selvom jeg har dobbelt så stor antenne osv....

Har du kjøpt den hos bilradiospesialisten, så har vel de retur-rett som alle andre (14 dager) men det hadde ikke forundret meg om de skulle være vanskelig på det ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider