jotii Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 123Lars skrev: Det ble tøft med de lyktene! Har sett på samme bare de svarte. Fikk du til og bytte slik du kunne bruke El justeringen? Vurderte de svarte jeg også, men endte opp med disse isteden:) jepp! fikk det til, og særlig vanskelig var det heller ikke! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jotii Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Thoka85 skrev: Veldig tøffe lykter :) vurderte de til bilen min, men ble heller sorte R32 lykter med linse :) Hvordan ser dette ut? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 jotii skrev: Hvordan ser dette ut? :) Ene bilde kun med parklys (LED) og andre med parklys og kjørelys (xenon og led) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jotii Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Thoka85 skrev: [ATTACH]30240[/ATTACH][ATTACH]30241[/ATTACH] Ene bilde kun med parklys (LED) og andre med parklys og kjørelys (xenon og led) Var tøft det også! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123Lars Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 hva tøft med de R32 lyktene og. Får se hva jeg går får i løpet av sommeren. Blir nye lykter og Xenon og LED vertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123Lars Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Jotii de LED pærene er de sånn vanlig gul skjær i seg? Tenkte de hva mere mot 6000K i farge tempratur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123Lars Skrevet Juli 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 [ATTACH]32374[/ATTACH] Slik ble min. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jotii Skrevet August 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2012 (endret) Sorry for sent svar Lars! Ser at du allerede har handlet lykter! Ser slik ut hos meg! Led-stripene har iallefall ikke halogen''look'' her! :) [ATTACH]32790[/ATTACH] Endret August 5, 2012 av jotii Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg