redargutt Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Hvordan skal jeg hente ut styrestrøm til ekstralysene når jeg har Bi xenon lys på bilen. Det er jo ingen plasser å hente ut lang-lysstrøm fra. Er der noen som vet noe om dette? Evt hvor jeg kan ringe for å få informasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoop Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 på min zafira 2007 mod så måtte jeg demontere innerskjermen på venstre forhjul og finne ledningsnettet som kom fra hovedlykta der. jeg var hos den lokale opelforhandleren og fikk vite hvilken farge det var på ledningen. men jeg har bare vanlige halogenlys på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redargutt Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 på min zafira 2007 mod så måtte jeg demontere innerskjermen på venstre forhjul og finne ledningsnettet som kom fra hovedlykta der. jeg var hos den lokale opelforhandleren og fikk vite hvilken farge det var på ledningen. men jeg har bare vanlige halogenlys på bilen. Ja, det ville vært enkelt for meg å finne ut dette, men jeg har ikke halogen. Kun BI Xenon og da er det data burst signaler som går gjennom ledningene til lyset. Det må være en annen løsning på dette problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg