Linkas Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Da den lille billa av en bil jeg har nå ikke egner seg og ha voksne personer i(megane 1.6e 99modell), så er jeg på utkikk etter en stasjonsvogn. Det er stort sett meg og guttungen på 9 år som bruker bilen, men ferieturer, pappabesøk og handleturer fyller bilen opp på null komma svisj. Har også en sønn til som er på besøk iblant som også skal ha plass til sitt. Så derfor tenker jeg i større baner. Men, det er jo en jungel av merker og velge i! Kan ikke skryte på meg den beste økonomien, så er bil med verkstedskrekk hadde vært kjekt. ;) Småting fikser jeg selv, litt nevenyttig er man da :) Har tenkt volvo ettellerannet og passat. Noen som kan hjelpe, evt gi tips og råd for å finne en bil som passer oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Ca pris er greit å vite! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Jeg er Audi-mann så jeg vil anbefale det, men Passat og Mondeo er også gode biler hvis du finner en som har full service historikk og ikke gått halve verden rundt :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Eg er Subaru-mann, og eg tykkjer at dette er meget kurante bilar. Ikkje galne i innkjøp heller, ikkje naudsynt dei mest spennande bilane på marknaden, men eg kan med handa på hjartet sei at eg har vore meget nøgde med dei vi har hatt her i familien. Dei siste fem åra har vi hatt ein '95 Legacy 2-liter stv., ein '98 Forester, to '01 Impreza 1.6 stv., på forskjellige tidspunkt, ein ''05 Forester, og ein '01 WRX sedan. Einaste grunnane til at vi har solgt dei, er fordi vi har skifta dei ut med andre Subaruar. ;) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linkas Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 todleif: Det glemte jeg helt ;) Har ca 20-23000 eget, noe kan lånes.. Er ikke ute etter de dyreste, men en holdbar og grei bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Da blir det ein litt eldre bil, so det er ikkje akkurat enkelt å vite om det kan komme store utgifter snart! Denne er antagligt grei: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34357303 Denne er vel litt mindre enn Avensisen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34260035 Her er ein Mondeo: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34532702 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg