J-kid Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Hei! I min nye (brukte) bil så oppdaga jeg at spillern ikke husker innstillingene. Så jeg tok den ut, så så jeg at den gule ledninga (12V) fra spillern er skjøta fast i den oransje (illumination) fra bilen. Spillern slås altså av/på med lysbrytern i stedet for med tenninga. Jeg har bytta om og skjøta gul på gul og oransj på oransj, men da funker ikke spillern. Hjelp!! Btw, når lysbrytern står på 0 så kommer ikke noe lys. Når den står på parklys så er det kjørelys. Når den står på kjørelys så er det kjørelys :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Gul ledning skal ha konstant 12v, og rød ledning skal ha 12v når tenningen er på. Oransj ledning er til biler som har dimming av lys i dashen, og den skal da kobles inn på lysdimmeren. De fleste lar denne være utilkoblet slik at spilleren lyser med det lyset den har ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-kid Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Altså, la meg presisere. Spillern funker ikke på gul ledning. Den gule ledninga fra spillern MÅ kobles til den oransje fra bilen for at spillern skal funke. ellers funker den ikke i det hele tatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Ok, så den oransje sitter i bilen, og IKKE på spilleren? Sånn kan du ikke ha det, den oransje skal du da ikke bruke, men du må finne en ledning som har 12v hele tiden, og koble den gule der, og den RØDE til tenningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-kid Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 men du må finne en ledning som har 12v hele tiden, og koble den gule der Det må vel bli den gule det da. Men kobler jeg den gule på den gule så funker ikke spillern. Det er hele problemet her!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Da er det jo feil da, sier seg selv det... Du får måle da vet du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 les det cossie skriver du !!!!!!!!!!!!!! DU må finne en lednig som gir deg konstant 12v, finnes ikke den, MÅ du legge opp en ny ledning!!!!!! er ikke så vanskelig og få til det, også ikekdumt og se på noen sikringer og Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg