EsHernes Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Hei, har en basskasse nå som det ikke er luftehull i, men tror jeg skal bore hull for utlufting, så det jeg lurer på, er det noen spesiell plass denne skal være eller er det samme hvor?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 (endret) Hehe, hva er det du skal lufte ut da? :P Du kan ikke bare bore hull i en kasse, og tro at du da har en flott bassreflekskasse til suben din... En bassreflekskasse er som regel endel større enn en lukket kasse. Hvis du bare lager hull på måfå så blir det garantert værre enn det er nå. Så enten så lager du en ny bassreflekskasse som passer til din sub, eller så lar du den være i den lukkede kassa hvis den er riktig til din sub ;) Endret April 27, 2012 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet April 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Hehe! Følte meg skikkelig dum nå:D men takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 også er det ikke bare og lage et hull, må ha et rør som er på riktig dimensjon og lengde, og lage bare et hull i kassa blir IKKE bra Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg