nils12345 Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Heisann jeg lurer på hvordan jeg bytter venstre spindell bak på ventoen? og hva verktøy trenger jeg? og eventuelt om det går ann og gjenge det opp igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 årsmodell og hvorfor skal du skifte spindelen? Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nils12345 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 må skifte spindelen for gjengen er borte på den. er en 97 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Sitter bare med 4 bolter den spindelen. Må ta av bremsetrommel, bremserør og ABS sensor først. Håndbrekkwire må kanskje også løsnes. Trenger bare piper og fastnøkler. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nils12345 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Takk for svaret skal sette i gang imorgen med det tenkte jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg