Mystixx Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Heisann! Begynte kjappt i går og skulle bytte høyre lykt på Audi B5 96 mod. Er lykta festa i noe annet en de tappene på toppen av lykta? For jeg sleit med og få lirka dem løs etter jeg hadde skrudd ut dem.. Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Først må du ut med blinklyset. Er en type låse pinne bak, som du må løfte opp/ned for å dra blinklyset ut (rett frem) Så under blinklyset sitter det en skru/bolt om jeg husker riktig. Da du har skrudd ut den + de på topp så er lykta løs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 du må nok av med støtfanger;) tror ikke du kommer til det feste på bunn av lykta på annen måte. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 [ATTACH]30141[/ATTACH] Må ikke av med fronten. Jeg har aldri tatt av den på de 3 audiene jeg har byttet lykter på. (2 prefacelift og en facelift) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 (endret) hmm....må vel bare ta tilbake det jeg sa om støtfangern da;) men nå sitter jeg og lurer veldig på hvordan dette skal gå for seg:P :S Endret Mai 3, 2012 av - Pal - Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 det er vell bare og skru løs festene,koble fra ledningene og vippe lykta ut..????? ;) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Koble fra lykta, 2stk skruer på topp. Ut med blinklys delen, under der er det en skrue til. Og vips, ute. Er ikke værre enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 hehe....har jo skjønt detta, klarer bare ikke se det for meg:P tipper det nedre feste på hovedlykta sitter anderledes plassert enn jeg husker det. Men spiller egentlig ingen rolle, har nå bytta til faceliftlykter jeg og ingen plan om og bytta til noe annet:P Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 er vel ikke noen av dere som har byttet lykt som vil selge meg en venstre lykt da ? :D trenger med h7 og tåke i lykta Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 hadde bare de gamle hatt h7 og tåke så;P Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 hehe ja ikke sant :P det som er problemet mitt og.. få tak i det =) får vel bare låne fra fruen sin bil te eu kontrollen =) Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Lundin Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 er det samme på audi a6 avant -98 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg