Rat Fink Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Når jeg bestemte meg for å utvide Buick prosjektet måtte jo også tids perspektivet utvides....antagelig til neste sommer....da begynnte spekulatoren å fundere på en sommer bil !! men....billig biler/objekter er for dyre her i Norge sammen lignet med en bra bil !!! er jo sjelden mere en 100k i forskjell på et vrak og en bil i god stand....er ikke mye du for restaurert for 100k !!! Sett på noen biler til rundt 50k, en 66 Pontiac Le Mans og en kompiss var og så på en 66 Pontiac Bonneville... skrek og gru...biler som må gjøres alt med..:rolleyes: jeg ville i hvert fall ikke kjørt rundt i dem.. men må jo prøve å finne på noe til sommerens høyde punkt: Power meet i Vesterås 9-11 Juli :D Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Power meet er tingen, årets hødepunkt :D Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Rat Fink Når jeg bestemte meg for å utvide Buick prosjektet måtte jo også tids perspektivet utvides....antagelig til neste sommer....da begynnte spekulatoren å fundere på en sommer bil !! men....billig biler/objekter er for dyre her i Norge sammen lignet med en bra bil !!! er jo sjelden mere en 100k i forskjell på et vrak og en bil i god stand....er ikke mye du for restaurert for 100k !!! Sett på noen biler til rundt 50k, en 66 Pontiac Le Mans og en kompiss var og så på en 66 Pontiac Bonneville... skrek og gru...biler som må gjøres alt med..:rolleyes: jeg ville i hvert fall ikke kjørt rundt i dem.. men må jo prøve å finne på noe til sommerens høyde punkt: Power meet i Vesterås 9-11 Juli :D Er det fullsizer du ser etter eller? For rundt 50,000,- så kan du finne en brukbar 74-77 Camaro..men du finner nok mye dårlig for den prisen også ! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by T/A 455 Power meet er tingen, årets hødepunkt :D Et MUST for V8 elskere :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 En nabo av meg har en vanvittig diger Ford stasjonsvogn fra 70 tallet. Pusset opp ganske grundig tror jeg. Mørk grønn metallic. Han har foreløpig ikke giddet å selge fordi man oppnår ikke særlig pris på de bilene uansett. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Modmach1 Er det fullsizer du ser etter eller? For rundt 50,000,- så kan du finne en brukbar 74-77 Camaro..men du finner nok mye dårlig for den prisen også ! Skulle jo hatt noe med litt størrelse og aller helst uten tak....:cool: men vi for se...nå ser det ut som det kanskje blir flere som blir med og spleiser, da kan det hende vi kan hoste opp nok grunker til noe som er brukbart. Bør jo være noe det går an å få solgt igjen uten for stort tap f.eks til høsten:rolleyes: Litt av poenget med det jeg skrev først i tråden var at "billige" biler er for dyre her på berget!!! tror helt sikkert det vil lønne seg å prøve å finne noe til nærmere 100k. Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Hot Rod En nabo av meg har en vanvittig diger Ford stasjonsvogn fra 70 tallet. Pusset opp ganske grundig tror jeg. Mørk grønn metallic. Han har foreløpig ikke giddet å selge fordi man oppnår ikke særlig pris på de bilene uansett. Er han interesert i å selge? Stw. er vel det verste eks. på for lite differensierte priser... må jo gi 30-40k for et vrak... og vanskelig å få mere en 80k for en som er restaurert:rolleyes: Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Send meg en personlig melding, en e-post eller legg igjen en privat melding i gjesteboka på hjemmesiden min med din e-post adresse så skal jeg gi deg tlf nummeret hans. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Power meet....Vesterås ? hvor ligger det ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 I Sverige Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Ottesen Power meet....Vesterås ? hvor ligger det ? Ligger ca ti mil fra stockholm mot Norge, har vært der de siste fire årene og det er helt konge!! Det er et mekka for alle am-car diggere. Husk å ha med en edru sjoffis... Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Stasjonsvogna til naboen er visst solgt. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Hot Rod Stasjonsvogna til naboen er visst solgt. OK så ikke dette før i dag... men har vært å kikka på en -66 Caddy i helga og det blir nok handel der.....var ikke det jeg hadde tenkt på i utgangspunktet men det viste seg å være en meget fin original bil med 24k miles på tripptelleren... til en fornuftig pris og det som alltid imponerer med caddy...utstyr.. vistnok guvenøren i tenesee som kjøpte bilen ny før en samler kjøpte bilen med 11k miles på meteret...der sto den i 25 år før den kom til norge...så den har faktisk gått mere her i norge på 8 år. skal komme tilbake med bilder etter hvert.. Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Da står caddyen parkert i garajen til en kompis...sommer`n og Power Big meet er reddet...:cool: Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Aprilsnarr? power meet går til helv....? hehe:) Har tenkt meg på Power meet jeg også, så til Wheels n Wings uka etter! Blir nok Gtx`n til kompisen. Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg