Skybert Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 (endret) Hvilken av disse frontsettene får jeg mest for pengene av? Focal PS-165 - Kr.2190,- Eller Focal IS165 Integration - Kr.1590,- Endret April 30, 2012 av Skybert Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Det er nok litt forskjell ja, spes hvis du har ører for dette. Men hvis det bare skal kastes inn i orginalfestene i en udempet dør, så blir nok ikke forskjellen spes stor. Men kjøp dem for guds skyld en annen plass enn hos "spesialisten" da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Okei, takker for svar :) men får jeg spørre hvorfor jeg ikke skal kjøpe dem hos bilradiospesialisten? Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Okei, takker for svar :) men får jeg spørre hvorfor jeg ikke skal kjøpe dem hos bilradiospesialisten? Fordi de bare kommer med svada om alt mulig, og prøver å prakke på folk alt mulig drit de ikke har bruk for. Slik de fremstår for tiden, så er de langt ifra noen spesialister for å si det sånn, så da mener jeg det er bedre å handle hos noen andre litt mere seriøse sjapper ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Åjaa, eneste grunnen til at jeg pleier handle der, er pga gratis frakt ved kortbetaling, noe som jeg syns eg jævlig greitt :) Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg