rune83 Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Nå har jeg kjøpt meg nytt varmeregister til min omega b, noen tips så dette her kan bli en enkel operasjon?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Sitat fra en bruker på OMC forumet, du bør melde deg inn der Er ikke så mye jobb, er lett gjort på et par timer... Er ikke slik håndttak hvis det ikke er el.clima, der dreit jeg meg ut, hadde lest her på forumet at det var et håndttak, så jeg fingla inni der å klarte å rive løs et stag så går på tvers inni der til spjeldet som styrer lufta til beina... Hvis det er manuelt så må du ut med askebegeret, ta skruene bak der, å så ta av alle vriknottene å skru ut de skurene bak der, så mener jeg det er løst... Men må ikke ha ut det for å bytte varmeapperat register! Da må du ta ned hanskerom, så river du løst trekket på dæsjbordet nedi hjørnet der, sager av en bit slik at du klarer å få ut registert, da er det bare å løsne det med den ene skuren å løsne slangene så er det ute! Putt i nytt, lim fast den plastbiten igjen med superlim eller noe, så limer du på trekket å monterer hanskerom. Kan ikke se at noe er kappa i heller hvis du ikke herjer noe sykt da! Finito! Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Takk for info, nå er jobbe gjort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Gikk det så lett ja? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Ja, det Va en enkel operasjon detta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg