Brightside Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Morn! Fungerer denne? Kontaktene passer, men er to løse ledninger på bildet. Har prøvd å få tak i levrandør/selger, men de svarer ikke. Så hva er de to løse ledningene til, og må jeg koble disse selv, elller kan de bare henge? http://www.ebay.com/itm/ISO-Wiring-Harness-connector-adaptor-for-SONY-16-Pin-/250301560400?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item3a4722b650 For sikkerhetsskyld så snakker jeg om den rosa og den sorte ledningen til høyre i bildet. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Den funker så lenge kontakten passer til din sony-spiller, de to ledningene trenger du ikke bry deg om, har ingen betydning på din spiller. Når det er sagt, så ville jeg heller kjøpt en NY spiller, fremfor å bruke penger på en sonyspiller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightside Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Hahaha! Der er jeg helt enig. Jeg har bare vært så tjukk i hue at jeg plukket spilleren ut av en gammel Hyundai jeg vraket. Men det var før jeg visst at Sony har egen type kobling. Så jeg tenkte ikke på å plukke ut overgangen som satt der. Så dum som jeg er må jeg kjøpe en overgang. Skal flytte snart, så vil bare gjøre det så enkelt som mulig. Tusen takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg