Gå til innhold

Audi S4. 2.2 turbo eller 4.2 V8?

Ranger emnet

Golf2td

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okei. har ikke tid og vente på en sedan. skal ha denne tol sommeren.

Stilig med stor stasjonsvogn som går så bra. Quattro73, kjenner du til Velox Motor?. tar dem jobber også?

får 49,000 igjenn på skatten i år, så tenkte å bruke rundt 50-55,000 på litt mer krutt i motoren. får man noe bra trim for denne prisen?

Har 65,000 på konto som det skal kjøpes bil for + skattepengene som eventuelt går til trim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner meget godt til Velox Motor og han tar jobber også. Stort sett nye komplette motorbygg til rally/GT-serien, har nettopp tatt to motorer for Polestar Racing ;)

Mer effekt får du bare med en chip, og det fungerer. Skal du videre opp må du ha større turbo, alt etter hvilket effektnivå du ønsker. Skal du ha rundt 500 hk kommer porting inn i bildet. Holder du til på Haugalandet?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til og koste en god del. men ikke altid pengene som teller:).

Når jeg nevner 400hk på hjulene så skal det være 400 som tar relativt tidlig på registeret og varer helt ut.

så må sikkert inn med nye råder for at dette skal være holdbart.

Må ærlig innrømme at jeg ikke er så erfaren på dette tema, så tips til et meget bra og holdbart oppsett til mine krav tas imot med stor takk:checkflag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt litt rundt angående V8 og 2.2. er delte meninger rundt disse. de fleste sier at 2.2 er for dem som liker å skru mens v8 er mye mer holdbar. men dette er vel avhengi av hvordan bilen kjøres..

Har også fått opplyst at 2.2 turbo bruker rundt 1,2 på langkjøring og V8 bruker bruker rundt 1.4!(?)

Jeg skal også ha en økonomisk bil som jeg bruker rundt dørene. så forbruket er ikke sååå viktig.

Kan det stemme at V8 maskinen med 280Hk orginalt får 340-350hk med chip og 3" eksos uten katalisator(er)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår