SpeedWell Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Kan dere med E36 og lyktespoilere m/ TüV gjøre meg en liten tjeneste? Mål total høyde på glasset, fra bunn opp til lyktespoileren. Fint om noen hadde orket. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 må man ha tuv papirer på dette? har da slike spoilere jeg også, men ikke papirer.. kan politi be meg ta de av? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Jeg ser ikke problemet, hvis politiet kommenterer dette så be de legge av. De må ha bedre ting å gjøre enn å kommentere en list på 1,5cm på lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 tviler sterkt på at de kikker på sånt.. min har hatt det 3år.. ikke vært no problem der med tidligere eier.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Jeg har heller aldri hørt at noen har kommentert det av de jeg kjenner som har dette så du kan trygt kjøre trygt med det. Hvis bilen skal godkjennes på nytt så tar du dem av ved kontroll og tar dem på igjen når du kommer hjem, det er ikke verre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Det finnes lyktespoilere med TüV papirer, hvor det står hvor langt ned de skal gå osv. Biltilsynet har ingen klare regler mht. hvor mye av lykta det er lov å dekke og ser derfor på hvert enkelt tilfelle med skjønn. De sier at "moderat" tildekning går greit, men jeg skal kanskje så langt som 2-3cm ned på lykta (Med panseret). Vet ikke om det finnes så dype spoilere men kjekt om det hadde eksistert TüV papirer på en type som dekker omtrent det samme. Litt dumt om jeg kommer der med nylakka langt panser og de ber meg fjerne det. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg