Gå til innhold

Blaupunkt forsterker??

Ranger emnet

wunderbaum

Anbefalte innlegg

Originally posted by wunderbaum

Mhm... Har seg sånn at jeg nå har frontsett på ch 1 og 2 høytalerne bak på 3 og 4 og sub på 5.. Tror da det går greit at frontsette er på sub utgangen siden jeg trenger minst effekt der.

Selvsagt, jeg bare kom på at det var slikt siden du ikke sa noe om at ch 3 & 4, og i tillegg kjenner jeg 2 stk som har den forsterkeren og begge de har ledige ch 3 & 4, derfor gjorde underbevistheten min slik at jeg trodde du og hadde det lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontsettet er viktigere en hattehylle/bakdør høytalere.

Så ville hatt frontsettet på ch 1 og 2 , basser brokobla på ch 3 og 4, og så ta bakhøytalerne i parrallell på bass utgangen.

Jeg har/hadde Blaupunkt GTA4100 og var veldig fornøyd med den, men skulle hatt større forsterker på bassern. Det viser seg i ettertid at den forsterkern med brokobla ch 3 og 4 blei banka av en monoblokk med brokobling.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg nettopp å koble som jeg sa. Og når jeg fyrte opp anlegget kom det en jævelig skarp pipelyd. Tror det kom fra frontsette. Synes det var litt rart. Er det ikke mulig å koble minus fra begge front høytalerne på minus på forsterkern og pluss sammen med pluss? Hadde da trodd det skulle gå ann. Noen som vet?

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider