Toniip Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Hva må man bytte og hvem skal man kontakte for og få en omega a 2.0i GL 88mod godkjent ombygd til 3.0 24v? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Bytte over motor, drivverk, bremser må du vertfall regne med. Skal gå rimelig greit hvis du har delene og kunnskapen :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 er det kun biltilsynet jeg må prate med? må jeg bytte travers? dempere og fjærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Ja du må vel bytte dempere og fjærer også, litt usikker på traversen, men se ikke bort ifra det. Biltilsynet du skal snakke med ja. Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Er det like lett som alltid å få den godkjent? broren min sier det er umulig? jeg tviler jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Dette skal ikke være umulig nei, vet om flere som har gjort det. Sålenge alt av deler infrir kravene til biltilsynet, skal det være i orden. Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2012 Kunne du guida meg litt? Må jeg kontakte opel? Hvordan søknader må jeg gjennom? Kan INGENTING om slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2012 Dra ned på biltilsynet du, så snakker du med en der. Han/henne vil gi deg veiledning om hvordan du skal gå fram :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Har hørt at det er forskjellig delenr på karosseriene .. og forskjellen er radiatorfestene. Så det gjør til mye verre :s Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 noen som vet hvordan det blir hvis man skjærer ut "scoopen" fra panser på opel rekord å sveise det på omega? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 kappe de ut , og sveise de på omegaen ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.