JoMoen Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Skal kjøpe meg nye dekk på min Audi 80 LS 1977. også har jeg ikke allverdens med penger. Jeg trenger virkelig noen nye dekk til den, så jeg får øvelseskjørt med den. Også lurte jeg på om 195/50 VR15 TL 82V REGAL RACER dekkene er brukbare til denne bilen? Mvh Jo Moen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 DISSE DEKKENE kan jeg varmt anbefale og prisen er inklusive levering på døren din hjemme :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoMoen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Kunne tenkt meg dessa, men må tenke litt på pengene, går siste året på ungdomskolen, så har ikke allverdens med penger :(. men de jeg lurte på da? veit du noe om de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Har ingen kjennskap til de dekkene du snakker om, men skal du kun fra A til B, uten å kjøre rally, så kommer nok både du og bilen hel frem ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoMoen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 skal nok ikke rase mæ den bilen nei :D. er en så sjelden bil att :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Ja, pass på den bilen, er ikke mange av de som er hele og pene. Garasje og regelmessig vasking og boning er påkrevet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Disse er litt billigere og har bittelitt bedre testresultat på tørt og vått føre http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=36767504.129.16821&typ=R-174591&ranzahl=4&Breite=195&Quer=50&Felge=15&Speed=T&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&sort_by=preis&Transport=P&dsco=129&sowigan=So (eg må lære meg korleis eg kan linke til sider uten at det blir 3000 bokstaver i teksten! ;) ) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 (endret) [*url=NETTADRESSE]TEKST[*/url] Ta bort stjernene så har du en link ;) Eksempel: [*url=http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=36767504.129.16821&typ=R-174591&ranzahl=4&Breite=195&Quer=50&Felge=15&Speed=T&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&sort_by=preis&Transport=P&dsco=129&sowigan=So]MATADOR DEKK[*/url] Fjerner du stjernene blir det som under MATADOR DEKK Endret Mai 4, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoMoen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 åja, denna audien står i garasjen, og blir ofte polert. men nå er det å få på nye dekk, også eu-godkjenne den. Men lurer fortsatt på om noen har peiling på om disse regal racer dekkene er gode? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Finner ikkje dei på dekkonline. Finner berre Regal Sportcontact og dei er iallfall ikkje mykje å skryte av!! Kva slags pris kan du kjøpe dekka for? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoMoen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 maks 2500 kr for dekk og omlegging tenker jeg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 No tenkte eg prisen på dekka du prater om. Dei eg linka til får du jo for 1600,- + eit par kroner. Omlegging kommer i tillegg. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoMoen Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Jeg skulle helst hatt dekk som passer seg til bilen, har lang levetid og lite støy. også ble jeg tipset til dessa regal racer av interdekk på lillehammer, men finner ingen tester av disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Dekk med lang levetid er som regel de som har dårligst grep og kjøreegenskaper. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg