Gå til innhold

For høy Co

Ranger emnet

LaZerBeam

Anbefalte innlegg

Jeg fikk 0,27 på min GTI 16V

Skal ikke verkstedet justere CO`n ?

Jeg husker at vi måtte ta passaten vår ute på en liten blåse-ren tur etter at vi hadde vært på ei kontroll, når vi kom tilbake var alt i orden, men vet ikke om dette gjelder for bensin biler... muttern kokser jo igjen passaten vår :)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som er max co på en eu kontroll? 405en slapp hvertfal gjennom med 2,11 nå i høst...

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være denne som er gåen - ellers vil jeg tro du har en eksos lekasje rund manifoilen en plass - før lambdaen.

Du hadde 9.99 - den måler sikkert ikke mer. Så noe må være meget galt ....

Den får nok alt for mye bensin av en eller annen grund..

Har den 9.99 i co vil jeg si det nesten er merkelig at den går. Må jo sluke bensin.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyren på verkstedet sa jeg sprengte skalaen ja. Kjører med green luftfilter som nylig er rengjort. Har ingen eksoslekasjer som jeg vet om. DTM endepotte med 2*3" skal vel ikke ha noen betydning. Netopp skiftet plugger også. Snodig det her, får vel ta en telefon til Møller å høre.

- 91' BMW 318 sedan

x 90' VW Golf GL

x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider