Marcus Bøen Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 har leita meg grønn nå for kan ikke finne tauekroken forran!!! (?) så noen som vet om det i det heletatt er tauekrok forran? eventuelt hvor? :) og hvis det ikke er: hva er det som kan brukes til å feste tauet i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Det er tauekrok. Selve kroken ligger sammen med reservehjulet. Den skrus inn foran (links) etter å ha tatt ut plastdeksel under støtfanger. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Bøen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 okei! ikke rart jeg ikke fant den :P TAKK FOR SVAR <3<3<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Bøen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 fant kroken.....men skjønner ikke hvor den skal skrus inn. hvor er det henn? høyre/venstre side? oppe,nede? må jeg vippe ut en av dekslene som er der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Beklager, jeg var ikke helt tydelig. Det er dekselet ved siden av blinklyset som må tas bort. (i støtfanger, ikke under) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Bøen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 okei da skal jeg se om jeg finner det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg