elwood84 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 (endret) Har tenkt å gå over bilen skikkelig for første gang med meguiars 3 step og tok en liten test på det ene speilet mens jeg venter på litt bedre vær. Kan også nevne at jeg er nybegynner når det gjelder bilpleie. Venstre side på bildene er behandlet. Prosessen: Spyle bilen Biltema kaldavfetting Spyle av med høytrykk Skumlegging med kärcher skumkanon. Såpe: meguiars nxt Spyle av med høytrykk Vaske med microfiber mit. Såpe: meguiars nxt Spyle av med høytrykk Floode bilen med vann Tørke av med meguiars tørkehåndkle (delvis lufttørking pga jeg mistet håndklet i bakken:-( ) Meguiars clay med quick detailer som lubrication på speilet. Spyle av Tørke Så frem med meguiars 3 step. Som er: 1. Deep crystal paint cleaner. 2. Deep crystal polish 3. Meguiars nxt tech wax 2.0 Step 1 påført med egen meguiars applicator pad Tørket av med eget meguiars microfiber supreme shine håndkle Step 2 påført med egen meguiars applicator pad Tørketav med eget meguiars microfiber supreme shine håndkle Step 3 påført med egen meguiars applicator pad Latt tørke i en halv times tid. (testet at det var tørt ved å dra fingen over) Polert "av" med eget meguiars microfiber supreme shine håndkle. Her er bilder av resultatet: Endret Mai 4, 2012 av elwood84 Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg