Moccelite Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Eg har no fått problem med at passat(1991) vil starte, men klarer ikkje gå på tomgang... Han slokner bare rett og slett... Hører ut som at det er noke han ikkje får nok av... for.eks bensin eller luft... Stod heilt i ro og snakka med noen venner... sekunder før gikk den fint på tomgang, men plutselig begynte den og skjelve og holdt på å slokne... så eg fant ut at eg bare skulle stoppe motoren... prøvde å starte igjen og den gikk like dårlig... Sløkte den igjen... noen minutt seinare prøvde vi igjen men blir bare stående og kjinne... Kva kan problemet vere? Er det noen som kan gi meg ett bilde av kor kjem drivstoff-tilførelsen inn til motoren? Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Hvilken motor har du da, må nesten vite det først ;) Om bensin, sjekk først og fremst om du har gnist. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 de er en 2.0 8v har plan om å sjekke etter en kaffi innabords... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 de vart putseli full stopp på tomgang. kansje et drivstoff rele eller skjølve drivstoff pumpa som gjekk til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 No har vi sjekka at bensinpumpa går, men ikkje testa om den får trykk. Om den leverer drivstoff. Kan det vere Coilen eller fordeleren som plutselig har gått til? Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Du må sjekke om det er gnist på pluggene og om den får bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Kan det vere Coilen eller fordeleren som plutselig har gått til? Det finner du kun ut ved å sjekke det selv. Ta en pluggledning fra forderen og sett direkte i coilen og sett en fungerende tennplugg i andre enden. Metallet på pluggen må ligge mot gods. Kjør motoren på starteren og se om det er gnist på pluggen. Får du det så er hallgiver, tenningsmodul og coil i orden. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 No har vi fått skifta Coil og bilen er god som "ny" :p Takk for hjelpa folkens :) Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg