rfPolo Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Har planer om å bli ferdig med bagasjerommet på bilen etterhvert og lurer på hvordan jeg skal finne en løsning på bagasjeromsgulvet i bilen. Forsterene og subben ligger i gulvet, men så lurer jeg på hvordan jeg skal lage noe på toppen. Tenkte på noe ala dette men skjære ut RF, vw eller polo logo isteden. Men vil lyden bli ødelagt eller noe av dette?? Hjelp:) EDIT: Hvorfor kommer ikke bildet fram:rolleyes: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 img link /img med [ ] rundt img Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 kjøp deg en sponplate og kapp til gulvet. kapp ut logoen med stikksag, så dynker du plata med maling og trekker den med et stoff eller lignende som gjør at den er lik kassa. tata viss du bare bygger et gulv så skal ikke det ødelegge Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Tombra img link /img med [ ] rundt img gjorde jo dette, funker jo alltids ellers, men no ville det absolutt ikke:rolleyes: Originally posted by ALJ_GSi kjøp deg en sponplate og kapp til gulvet. kapp ut logoen med stikksag, så dynker du plata med maling og trekker den med et stoff eller lignende som gjør at den er lik kassa. tata viss du bare bygger et gulv så skal ikke det ødelegge Så det gjør ikke noe at det ligger en plate over sub'en som er noen hull i? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 ok nå skjønte jeg hva du mente. det vil ikke være så bra. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by ALJ_GSi ok nå skjønte jeg hva du mente. det vil ikke være så bra. ja, mistenkte at det kunne være en litt tvilsom løsning... men, hva faen gjør jeg da? Sånn som dette, bare at subben blir på høyresiden og amp'ene på venstre? EDIT: Der skjedde det igjen:mad: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 sånn kan du jo gjøre eller så kan du feks bygge gulv over forsterkeren og skjære ut logo over den. også montere du suben i flukt med gulvet. det kan bli stilig Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by ALJ_GSi sånn kan du jo gjøre eller så kan du feks bygge gulv over forsterkeren og skjære ut logo over den. også montere du suben i flukt med gulvet. det kan bli stilig jupp, det var det som var planen fra begynnelsen av vi får se kor det blir,. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Samma faen ossen det ser ut vel, bare det låter bra! det som er viktigst! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 kan man få til begge deler er jo det best Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TaoDjii Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 legg ut bilder av bagasje rommet ditt når det er ferdig, har polo selv, ivrig til å se hvordan du har gjordt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg