one Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Pent. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Jau, har egentlig lyst på BBS RS felger... meeeen disse var med når jeg handla bilen så det får duge enda så lenge. Ble jo greit nok. Stor forbedring fra 15" felgene med vinterdekka :) Mangler bare et fetere eksosanlegg og sportsgrill nå så er det i boks :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Er du SIKKER på at du ønsker deg Kamei grill ? ;) :D Uansett, banket på 17"erene mine jeg og, var deilig, ser MYE bedre ut. Vurderte de Alessio Rally felgene du har der, men droppet det da jeg ble FOR usikker på om de passet bra eller ikke... er hvertfall strålende fornøyd med det valget jeg gjorde :) edit: hva i ALLE DAGER skal du ha taxiantenne på rumpa for?! :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Den antenna bakpå der var jo seff. der fra før... har ikke gidda tenkt på hvordan jeg skal få fjerna den OG få det fint etterpå. Har du knipset noe bilder da EyeLid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 njaaah, vel, ikke noe mer siden sist! hehe... kan vel sikkert få ordnet noe via jobben i dag om du er enormt hypp på bilder... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Alltid gira på C4-bilder :D Ang. den kamei grillen som du nevnte med stooore bokstaver, har du en liggende eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Ingen Kamei grill liggende desverre... hmm, det var jo ikke annet enn img kommando funksjon på dette forumet... trenger evt en mail adr, bildet ble forøvrig uskarpt men. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Sendte deg en PM med mailadresse... du har ikke webplass du kan legge det ut på da? Det pleier jeg gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 har egentlig det, men jeg har ikke access til FTP etc fra jobben pga sinnsvake begrensninger, og tripod er mye mas med å lage ny HTML for hver gang ting skal oppdateres, det gidder jeg heller ikke... meil er fint. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Ble i grunn litt for uklart ja... sol/blitz/whatever... var en på forumet her som hadde en kamei grill til c4 til salgs for 800, men er usikker på om det blir noe fetere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 eneste vettuge bilene med kamei grill er B5, B4 (RS look), mk3 VR6, Polo 6Nx av de jeg kommer på i farten... Synes C4 blir litt tom i fronten med Kamei, og en ny koster 1500kr eller noe... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Trist syn gitt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Kamei-grillen som jeg snakket om tidligere har kommet på: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Pen bil! Hvilket lufttrykk har du i dekkene? Dim? Har 215/45/17 på min. Hvor bør lufttrykket ligge? 2.3 Quattro Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg