one Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Usikker på hva jeg "bør" ha, men mine har jeg 35 på (på den røde skalaen). EDIT: har også 215/45 R17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Hallo. Fin bil! Har en slik en selv. Kjøpte den i går faktisk. Veldig fornøyd. Men jeg er usikker på om jeg vil ha den grillen og sånn. Er pen og se på, men må si at Audi ringene som er på orginalgrillen er pene og se på dem også. Åssen motor er det du har i din? Gjort noe annet med den? (Luftfilter, eksos e.l.) Mvh Anders :D Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Motoren er en 2.3 10V 133HK. Neste uke skal jeg ordne med eksos og K/N filter, samt noen ekstra hull i luftfilterboksen. Deretter er planen å bytte til en 266° kam og inn med chip og muligens en kat-fjerner (evt. racing kat). Dette skal da gi meg rundt 165HK Galskap og bortkasta penger vil sikkert mange si :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walsh Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 hva har du gjort med original grillen?! jeg trenger en original grill!! (har en s4 1992) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Original-grillen ligger og slenger baki bagasjerommet den. Full av døde fluer og litt slitt, har ikke lyst til å kvitte meg med den, i tilfelle jeg får lyst til å sette på den igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walsh Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 okei, men hvis du skulle ombestemme deg eller finner en grill så er jeg interessert.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg