Ijiin Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 (endret) Gikk nylig til innkjøp av en audi a4 avant med et audi concert system. anlegget i seg selv er passende for mine ører men føler den trenger noe dypere bass så jeg begynte og søke meg rundt for og se om det var mulig og koble til en ekstra mono forsterker sammens med den som allerede er installert. noe som tilsynelatende skulle gå. men her sitter jeg og blir snart grønn i ansiktet. problemet er vell at jeg ikke finner ut hva slags overganger jeg trenger og hvor jeg finner dem. møller bil sier at bilen skal være utstyrt med en sub en eller annen plass men den finner jeg heller ikke, så om det er noen sub der så finner vertfall ikke jeg den. håper noen her har vert ute for det samme og kan hjelpe meg videre på veien. har tatt noen bilder av forsterkeren og frontpanelet av mmi systemet for hjelp av identifisering av systemet. er heller ikke sikker på om det er et mmi 2g/3g system. eller om det er et mmi system i det hele. det har vertfall ikke navigasjon så ganske basic er det. mange tråder jeg har lest har det vert hintet om at dette skulle være vanskelig siden audi systemene bruker toslink eller optiske kabler. men finner ingenting som indikerer på at dette systemet bruker optisk signalgang heller. (se bilder) fikk selv intrykket at det skulle finnes en iso plugg som var åpen i begge ender så hadde to rca utganger som videresendte signalet til neste forsterker. det hadde vertfall ikke vert en dum løsning om det hadde latt seg gjøre. Endret Mai 6, 2012 av Ijiin mer info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Snakk med transmedia.no du, han har overgangene du trenger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ijiin Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 transmedia.no sier du. ja da får jeg prøve det. takk for tipset. ska legge inn en tilbakemelding her om det er andre så lurer på det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg