snoop Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 etter å ha kjørt med henger(lett lastet) så kommer det røyk fra ene hjulbuen bak. og det lukter brent når jeg stoppet. motoren gikk heller ikke helt jevnt på tomgang etterpå. dette er en 2007 zafira 1,9cdti. noen som har tips hva det kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Bremser som henger på bak, sansynligvis defekt caliper vil jeg tro. At den ikke går helt rent kan være flere årsaker, er jo kjent med egr feil på disse bilene om det er 120 hk versjonen du har? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoop Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 det er 100hk jeg har. kjente på bremsene men de var ikke varme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg