søplehue Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 (endret) Går det noe utover lyset? Er jo ikke sååååå bra lys på oct i utgangspunktet Produsenten sier vel at det svekker 6%. Har ingen problemer med dårlig lys. Det finnes en film som er mye mørkere og hvor folk da sliter. Tint filmen er veldig svakt sotet. Endret Mai 12, 2012 av søplehue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Vi går mot lysere tider, så litt tinting er ikke noe problem ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blekkmannen Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Heisan. Hva slags innpress er det på de 19" som du har på bilen din?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Hei, henger meg på denne tråden, min rs trenger nytt understell da det gamle begynner å bli slapt :( Har på min 2009 mod fabia HR fjærer og orginale dempere, dette fungerer meget bra :) Men hva skal jeg velge til min rs ? Kom trådstarer til noen konklusjon ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg