Gå til innhold

Er streetmeet oppskrytt?

Ranger emnet

Fyrsten

Er streetmeet oppskrytt?  

41 stemmer

1. 1. Er streetmeet oppskrytt?

• Ja.
      2
    • Nei.
      19
    • Vet ikke.
      2
    • Har ikke vært der.
      19

Anbefalte innlegg

Kom heller en tur til Askim, der er det rett som det er mye folk. I går var det faktisk en god del. Ikke bare "5000kr-klubben" som det pleide å være, men også en del heftige biler :D Askim er såpass lite så noen veiforklaring på hvor i askim det skjer er unødvendig :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fyrsten

Syns ikke at det akurat var det største oppmøtet der opp i kveld... Kjørte en 4-5runder på Strømmen før jeg reiste hjem igjen og så vel ca 5stk som var parkert på råneplassen...

Du kjørte forbi en 4-5 ganger?

Vel hvis alle gjør det blir det aldri noe bra oppmøte.

Still deg opp, eller så blir det aldri 100 biler hvis alle kjører forbi, og ikke synes at oppmøtet er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Du kjørte forbi en 4-5 ganger?

Vel hvis alle gjør det blir det aldri noe bra oppmøte.

Still deg opp, eller så blir det aldri 100 biler hvis alle kjører forbi, og ikke synes at oppmøtet er bra.

Enig. Det er mange som bare kjører forbi og sikkert tenker "er det de folka fra bilforumet eller?". Også bare kjører dem igjen. Har sett flere med tøffe biler som har vært litt for "sjenert" til å komme bort og slå av en prat. Ingen av de jeg har møtt på strømmen har vært farlige eller slemme :D :D :D :D Alle har vært hyggelige og jeg har blitt kjent med mange nye likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo treff med http://www.BE-4-YOU.com på hyusmann karting på Alnabru en gang i uken fremover.

mandag den 30/9 som den første dagen

vi møtes for litt action og juging vi møter opp ca kl 1900

Håper at dette kan passe for så mange som mulig.....dette er jo en start :D

Kanskje vi kunne arangere sånn at noen tar med en data og en prosjektor så kan vi jo se på events fra året/årene som har gått?

Det er jo til å med mat og ølservering der!!!

Å for de som ikke kjøre go-kart er det jo sega rally...........:D :D :D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Christian:

Jeg er fra askim og vet hvem du er... Hehe... Møtte deg mens du fremdeles kjørte A3turbo, oppe hos Thor. Så at det var bra trøkk i sentrum på natt til lørdag, men gadd ikke stikke innom. Var lixom klar for senga.. Og ikke kødd med "5000kr-klubben"... hehe...

Og til dere andre, ja, greit nok å kjøre inn og stoppe. Men jeg var bare oppe for og titte og så dra hjem igjen... Hadde det vært mye folk så hadde jeg kanskje blitt der.. Og det tar ikke mer enn 5 min å kjøre forbi 5 ganger....

Så det så... Men bare send meg en PM neste gang dere skal ha streetmeet, så skal jeg ta meg en tur jeg... OG stoppe der..

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fyrsten

Du Christian:

Jeg er fra askim og vet hvem du er... Hehe... Møtte deg mens du fremdeles kjørte A3turbo, oppe hos Thor. Så at det var bra trøkk i sentrum på natt til lørdag, men gadd ikke stikke innom. Var lixom klar for senga.. Og ikke kødd med "5000kr-klubben"... hehe...

Og til dere andre, ja, greit nok å kjøre inn og stoppe. Men jeg var bare oppe for og titte og så dra hjem igjen... Hadde det vært mye folk så hadde jeg kanskje blitt der.. Og det tar ikke mer enn 5 min å kjøre forbi 5 ganger....

Så det så... Men bare send meg en PM neste gang dere skal ha streetmeet, så skal jeg ta meg en tur jeg... OG stoppe der..

Heisann...er ikke helt sikker på hvem du er. Vi tar det på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider