Frank S. Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Hei Hva må jeg gjøre for å få av dørsidene på en honda civic? Har funnet 1 skrue som skal løsnens, skal jeg bare dra? ellerrmå jeg vri/dytte døra i en spessiell retning? på forhånd takk mvh Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 mener å huske det er flere skruer jeg... en nedi "håndtaket" og en bak døråpneren ihvertfall.... når alle skruer er ute er det bare å dra dørtrekket løst, begynn i bunn. sitter med klips som krever litt makt, men det går.. til slutt er det bare å løfte det opp, for det henger liksom oppå vinduskarmen.. håper dette var til noe hjelp mvh kenneth Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aas1=) Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Hei... -Det sitter en skrue i døråpneren -en nede i hånd taket som du drar til deg for å lukke døren -en plast skrue helt fremerst, midt på trekket. -ta av dekselet rundt speil justeringa (trekkes bare rett ut, sitter i metal klips) -press inn og skyv dør åpneren fra deg(når du sitter i setet) til den løsner -stikk fingrene mellom trekket å døra og trekk ut alle klipsene rundt hele veien. -så er det bare å trekke det rett opp, og vips så har du det ut:D vær litt forsiktig når du holder på, fordi hvis klipsene er fra 1992 er de sikkert litt sprø og lett for og knekke. lykke til.....;) Siter *Honda Civic 1994* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esone Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by Aas1=) vær litt forsiktig når du holder på, fordi hvis klipsene er fra 1992 er de sikkert litt sprø og lett for og knekke. lykke til.....;) Jepp det har vi erfart før..det sprutet noen klips..men men..hehe.. Siter -= http://www.club-honda.org =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg