vikingole Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei, jeg har en 2012 amarok med orginale 18 tomms durban felger, synes de gatedekka som sitt på er så kjedelige, vurderer og setta på BF All-terrain. Men gidder ikke bytte felger. Så dekk dimen som bf har er: 265/65-18, Noen som veit om det er plass til det uten noen form for modifisering?? På forhånd takk :) Siter Ole Anders. 2012 Amarok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Kanskje noen svar i denne tråden, eller noen av de andre trådene i denne forumdelen: http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/amarok/282330-snapshine-2012-vw-amarok-highline-offroad.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snapshine Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei, jeg har en 2012 amarok med orginale 18 tomms durban felger, synes de gatedekka som sitt på er så kjedelige, vurderer og setta på BF All-terrain. Men gidder ikke bytte felger. Så dekk dimen som bf har er: 265/65-18, Noen som veit om det er plass til det uten noen form for modifisering?? På forhånd takk :) Etter hva jeg har funnet ut så skal det gå helt greit, du går klar av det meste... Veit ikke helt hvordan det er med full flex og maks sving... Jeg har 265/75-16 som er bittelitt større, og det går helt greit, dog med en annen ET. Skal forøvrig bytte ut til 33/11.5-17 som er ennå drøyere, så får'n se hva som skal gjøres for å få det til å funke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre760 Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Med 33" må du modifisere forskjermen i retning bakover. Så denne modifikasjonen utført av Arctic Trucks med 33". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snapshine Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Det vil ikke passe uten denne modifiseringen, selv ved 4 cm heving?! Har jo 32" nå, og det er jo ikke mye større... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre760 Skrevet Mai 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 (endret) Tviler. AT har 20mm heving, (suspention lift), og de har modda skjermen en god del for å få på 33". Eier av bilen sa også at 33" er maks av hva akselene tåler.. Bilder av Amarok AT33 fra VW test and drive 2012. Grisemorro :) Endret Mai 10, 2012 av Sverre760 Lagt til bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikingole Skrevet September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Etter hva jeg har funnet ut så skal det gå helt greit, du går klar av det meste... Veit ikke helt hvordan det er med full flex og maks sving... Jeg har 265/75-16 som er bittelitt større, og det går helt greit, dog med en annen ET. Skal forøvrig bytte ut til 33/11.5-17 som er ennå drøyere, så får'n se hva som skal gjøres for å få det til å funke! Hei, hva slags ET bruker du på 265/75-16 a? Siter Ole Anders. 2012 Amarok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Kjører med 265/75/16 mud terrain på uhevet bil. Subber ikke ved terrengkjøring... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg