turbowrx Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei. Trenger litt hjelp med tilkobling bakpå en pioneer avic x1r. Gammel spiller og kobling: Ny kobling: Finnes det en adapter du kan bruke direkte, eller må man koble opp alt på nytt? Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Det følger jo med ledninger til den nye spilleren og! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Med mindre du eller noen andre har rivd denne spilleren ut av en annen bil, og ikke tatt med ledningene, så skal dette følge med spilleren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 (endret) Hehe, kan sikkert høres litt småkriminelt ut ja, men den HAR stått i en tahoe.. Ledningene og koblingene bruker han enda, så de får jeg ikke... Mulig å få kjøpt disse noen plass? Skal på bilxtra og mekonomen imorgen og høre. Endret Mai 7, 2012 av turbowrx Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Pluggen som passer inni din nye spiller, SKAL følge spilleren, hvis den ikke gjør det så er den ikke verdt stort. En ny slik kabelpakke kan som regel skaffes fra forhandler, men den er da ganske dyr. Han du kjøpte den av, skal også ha fått med kabler til sin nye spiller, så var jeg deg så ville jeg stått på krava og fått med ledningene som tross alt hører til spilleren. Vil han ikke det, så krev å få pengene tilbake!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Ok, takk for tipset! Har ikke teknisk sett "kjøpt" den enda, skulla bare prøvemontere den før jeg bestemte meg. Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 http://www.ebay.com/itm/Pioneer-Avic-X1-Avic-X1r-Avic-X1bt-Power-Speaker-Plug-/380326010709?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item588d325f55 Eller bare kjøper en ny strømkabel over ebay. 330-340kr med frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Aha, der har du ja! Hvis jeg ikke får tak i ledningene fra selger, får jeg bestille derifra :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 http://www.ebay.com/itm/Pioneer-Avic-X1-Avic-X1r-Avic-X1bt-Power-Speaker-Plug-/380326010709?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item588d325f55 Eller bare kjøper en ny strømkabel over ebay. 330-340kr med frakt. +norsk moms og gebyr til tollvesenet, så den havner nok på rundt 500kr til slutt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 Ok, så nå har jeg endelig fått ledningene, men jeg får ikke liv i spillern! Alt virker som det er der, men det kan jo være noe som mangler? Slenger ut noen bilder, så kan dere se hvordan ståa er :) Hele nettet Sikring og den gule ledninga som er til strøm (battery +) Tilkoblinga til den som er i bilen: Noe annet rart: Den blå tilkoblinga til høyre er den alt går inn til. Det er som dere ser 2-3 flere tilkoblingsmuligheter der, men jeg vet ikke hva de er til? En er vel til GPS, men det skal ikke være nødvendig for å få liv i spilleren. Noen synspunkter? :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 Gul til pluss, og rød til tenningspluss, samt svart til jord, så skal det bli liv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 Alt i ledningsnettet skal være som det er, og det er jeg 99% sikker på etter en sjekk. Jeg har imidlertid funnet ut en morsom ting. Leste på et engelsk forum at hvis den hadde vært tilkoblet "gps boksen" tidligere, ville den ikke slå seg på, men ett rødt lys ville blinke. Det er akkurat det som er tilfellet her og. Tahoen den har stått i tidligere hadde GPS tilkoblet, altså var den tilkoblet "gps boksen". Jeg skal prøve å få tak i denne boksen og se om det blir liv :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg