Gå til innhold

Adapter tilkobling

Ranger emnet

turbowrx

Anbefalte innlegg

Hehe, kan sikkert høres litt småkriminelt ut ja, men den HAR stått i en tahoe.. Ledningene og koblingene bruker han enda, så de får jeg ikke... Mulig å få kjøpt disse noen plass? Skal på bilxtra og mekonomen imorgen og høre.

Endret av turbowrx

1993 Opel Omega 3.0 24v

(X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluggen som passer inni din nye spiller, SKAL følge spilleren, hvis den ikke gjør det så er den ikke verdt stort. En ny slik kabelpakke kan som regel skaffes fra forhandler, men den er da ganske dyr. Han du kjøpte den av, skal også ha fått med kabler til sin nye spiller, så var jeg deg så ville jeg stått på krava og fått med ledningene som tross alt hører til spilleren. Vil han ikke det, så krev å få pengene tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så nå har jeg endelig fått ledningene, men jeg får ikke liv i spillern! Alt virker som det er der, men det kan jo være noe som mangler?

Slenger ut noen bilder, så kan dere se hvordan ståa er :)

Hele nettet

IMAG0241.jpg

Sikring og den gule ledninga som er til strøm (battery +)

IMAG0242.jpg

Tilkoblinga til den som er i bilen:

IMAG0243.jpg

Noe annet rart:

IMAG0244.jpg

Den blå tilkoblinga til høyre er den alt går inn til. Det er som dere ser 2-3 flere tilkoblingsmuligheter der, men jeg vet ikke hva de er til? En er vel til GPS, men det skal ikke være nødvendig for å få liv i spilleren.

IMAG0245.jpg

Noen synspunkter? :)

1993 Opel Omega 3.0 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i ledningsnettet skal være som det er, og det er jeg 99% sikker på etter en sjekk. Jeg har imidlertid funnet ut en morsom ting. Leste på et engelsk forum at hvis den hadde vært tilkoblet "gps boksen" tidligere, ville den ikke slå seg på, men ett rødt lys ville blinke. Det er akkurat det som er tilfellet her og. Tahoen den har stått i tidligere hadde GPS tilkoblet, altså var den tilkoblet "gps boksen". Jeg skal prøve å få tak i denne boksen og se om det blir liv :)

1993 Opel Omega 3.0 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider