AntonGolf2 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Heisann.ø Gått til innkjøp av en 2.6 omega. Baksetevarmen fungerer ikke, på den ene bryteren lyser dioden hele tiden. og på den andre skjer det ikkenoe om jeg trykker. Vindusheisene foran og bak funker ikke. Sikringene er hele! men trur det er releet i motorummet. Hva trur dere ? Mvh :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Høres ut som defekte brytere på setevarmen. Høres ut som felles feil på vindusheisene ja, nå er ikke jeg sikker på hvordan det styres på omega a. Har du en releoversikt så kan du bare prøve å skifte ut releet. Høres du noe lyd fra noe rele om du prøver å kjøre rutene opp og ned? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Angående vinduene så har jeg samme problemet (kun framme). Det er kontakt feil/brudd en eller annen plass i ledningsnettet. Bakrutene funker som de skal, men hvis jeg åpner en av framdørene, og ledningene kommer i "klem" på et vis, slutter de å funke bak. Merkelige greier, men burde være en grei jobb hvis du finner bruddet :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Skjer ikke en dritt. ikkenoe lyd ellernoe på rutene. Skal prøve og bytte bryterne! Men er det ikke rart at begge ikke funker på en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Takk for svar! :D Prøver detta imorra :) Og noen som har noe ide om hvorfor automatkassa dunker litt mer enn vanlig noenganger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Kanskje den vil ha en et oljeskift om den aldri har fått det? Har lite greie på skift intervaller på opel automatkasse Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Merker STOR forskjell etter oljeskift på automatkassa i subaruen til farsan. Han bruker å få bytta olja en gang i året, hvis ikke ender vi opp med girskift som en 16 åring på sin første kjøretur :D Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 (endret) Angående vinduene så har jeg samme problemet (kun framme). Det er kontakt feil/brudd en eller annen plass i ledningsnettet. Bakrutene funker som de skal, men hvis jeg åpner en av framdørene, og ledningene kommer i "klem" på et vis, slutter de å funke bak. Merkelige greier, men burde være en grei jobb hvis du finner bruddet :) På alle omega a jeg har hvert borti fungerer ingen vinduer vist en dør er åpen eller coupelyset står på. Det er ikke brudd i ledningene for så fort man holder inne knappen til døra så fungerer alt. Endret Mai 11, 2012 av Andy89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 Merker STOR forskjell etter oljeskift på automatkassa i subaruen til farsan. Han bruker å få bytta olja en gang i året, hvis ikke ender vi opp med girskift som en 16 åring på sin første kjøretur :D hahaha. Må prøve på det da. Er ikke særlig behagelig nei! Har lyst til og setta i manuell kasse når penga strekker til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Hallo igjen! Tror nå at det er brudd i ledninga i fører døra. Kassa er gulle go. Er visst krysset eller no som er ufin. Trenger også bensintank om noen har da min lekker... Hehe takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg