Marcus Bøen Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 når jeg prøver å starte høres det ut som et eller annet glipper taket. men noen ganger funker den, så hva kan være galt da? og åssen sjekker jeg det og fikser det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvis den faktisk glipper så er enten tennene på svinghjulet etter starteren ødelagt. Da må den respektive delen byttes. Men er nok mere sannsynlig at starteren har løsna, eller et den må shimses på nytt :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Bøen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 hmm....åssen finner jeg ut av hva som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 hmm....åssen finner jeg ut av hva som er galt? Undersøke det:spider. Skru av startmotor og se om denne er skadet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Bøen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 men for meg som ikke har så mye peiling på det der.....noe spesielt jeg må se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Sansynligvis så er startern utslitt så den bommer delvis på fortanninga på svinghjulet. Skru ut starteren og se at sportet på svinghjulet ikke er skadet. Så sett på en ny starter. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Bøen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 en kamerat snakka noe om et enveislager så kan være gåent, og at det kan være feilen.....stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg