tawern Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hallo. Noen som vet hvordan biltema sine gassløse sveiseapparater er å bruke? Har bare tenkt og sveise litt på eksosanlegget mitt, blir det holdbart osv? Siter Skarn ha no gamalt og billig så fårn regne mæ litt ekstraarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 pinnesveis eller mig? uansett, så vil vel flertallet si at siden det er biltema, så er det biltema og ferdig med det. Jeg vil si at det er hyggelig pris, og hadde selv ikke vore så veldig redd for å prøve. Har ved et par annledninger holdt på å kjøpe sveiseinverter fra BT selv. Ellers har vel claes billig sveis, og jula. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo740gle Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 det fra bt har jeg selv fungerer greit til og sveise eksos. kom gjennom eu med min eksos som er sveisa med apparat fra bt :) Siter kjør hardt, kjør stil, kjør din egen bil ;) vw golf 3 varian 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Det suger, men det går :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg