VST Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Hvis du leste hva jeg skrev, så hadde jeg faktisk SØKT etter dette, men fant ingen steder om effektanlegg til 318. Jaja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Et søk på "effektanlegg" gav 524 tråder om emnet. En 318 er ikke såååå spesiell vel ? Men uansett - alle de store tuning/styling/tilbehørs - leverandørene fikser dette. ;) Men hvis en Moderator stenger tråden din sender du ham en "pm" og spør hvorfor osv. Det er lite poeng med å stenge en tråd hvis du skal starte en ny om det samme med en gang ikke sant ? Da blir vi fort irriterte og gjør dumme irrasjonelle ting ;) Så send en pm til Dr_S og hør med ham. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Ja, var nok litt dumt. Ser det var flere sider å kikke gjennom på søket der også. Får se om jeg finner ut noe. Forholdsvis ny her, og har enda ikke testet ut noe pm engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg