Gå til innhold

Anlegg til Golf.. HELT blank :p

Ranger emnet

4pekatt

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har planer om å installere et anlegg som duger i Golfen min, en 1995 Golf GL 5dørs.

Jeg hører for det meste på musikk ala. Metalcore og dubstep, og jeg trenger ikke at anlegget slår mer enn det gjør i en 2006 Passat TDI. (For de som har hørt det).

Ergo, jeg skal ikke legge flere mangfoldige tusen i anlegget, jeg vil bare ha byttet ut de ekle originalhøyttalerne, pluss en sub i bagasjerommet som gir meg en presis bass.

For å lage en liste:

- Subwoofer (Den må kreve lite plass, og den trenger ikke riste sunn bilen. Jeg vil kun ha en bass som slår presist og dypt nok til at den kan nytes... :p Jeg trenger bagasjeromsplassen)

- Bytte ut høyttalere i dørene. (Sist jeg sjekket var dem 6" på golfen)

- Bytte ut høyttalere i dash. (Sist jeg sjekket var dem 4")

Jeg har allerede noen små høyttalere i hattehyllen, som ser ut til å kunne fungere bra i samsvar med nyanlegget :p

Så, jeg håper noen kan ta et par minutter og finne fram noe til meg her :)

Takk på forhånd!

Mvh.

Joakim :)

EDIT:

Kunne også tenkt meg noe slikt, bare ikke til 8500,-

http://bilstereosenteret.no/product_info.php?cPath=71&products_id=1226

Endret av 4pekatt

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er høyttalerene i hatthylla 4" eller 6", så flytter du dem foran, for høyttalere i hatthylla blir ikke bra når du skal ha sub baki.

Skal du ha spiller med skjerm, så koster det fort noen kroner, ihvertfall hvis du skal ha med navigasjon.

Spilleren kan jeg vente med, og høyttalerne bake er elliptiske.. :p

Er det noen som har noe info til meg om hvilke komponenter, og hvordan jeg skal gå fram? :s

- Spilleren min har påskrevet "50Wx4". Antar at det betyr at den leverer 50W til alle sidehøyttalerne mine? (Hva med dash-høyttalerne?)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider