Gå til innhold

Streetmeet 10. April kl 20.00 Kristiansand, møt opp!!!

Ranger emnet

viper

Anbefalte innlegg

Vi prøver å dra igang et lite møte her nede i sør. Møtes kl 20.00 på parkeringsplassen til sørlanssenteret. Vi tar det videre herifra. Kolonne til senrum er et must! Møt opp! Spre rykte å la jungeltelegrafen fikse resten. ;) :cool:

Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer jeg, hmm, for håpe det ikke kommer snø da så ikke bra ut tidligere idag.

Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M High
Suzuki Swift 2009

Willys Overland pickup 1954 mod

X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDI
X Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8

X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R

X Opel Vectra 97 

X VW Golf 85 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg og, jobber til 10 så får håpe det er folk der fortsatt.... Hvis ikke er jeg på plass i byen... *glede seg*

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt om det skal komme mange?

Fikk høre av en i en grønn amrikaner med alu vinge at det er mye kule/spessielle biler i kristiansand for tiden.

E30-Cab: Ser at du er med i kristiansand gatebil klubb, vet du om mange fra din klubb som kommer?

Kommer en del stsykker fra grimstad-arendal. Blant annet en fullstyla cosworth med nesten 400hk, og en full stylet 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle mene vi er en del fra klubben (hehe) som kommer... Har nå hvertfall spredd ordet i helga..og skal spre det mer i løpet av tida fremover før treffet...

Bare spre ordet øst-over så godt du kan, så skal du se det blir staseslig....

PS: Er en del frekke biler her nede i byen, og området rundt, skal du se...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp fått kjøpt digitalt videokamera nå, så det blir nok litt filming i kristiansand. Får håpe det blir en del biler, vi er i hvertfall 3 biler som garantert kommer fra grimstad. infinity stylet a4 1.8t, lettere m3 stylet bmw 325 e36 og en cosworth sedan med combat styling og nesten 400hk. Er et par andre rå biler som også vurderer å bli med bortover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg tar turen nedover. Blir Spennende dette!

Tar med en passasjer herfra, men regner med å få med meg noen flere fra Kristiansand.

Tør jeg sette på sommerlefsene før turen da?

Noen som vet om noe billig overnatting? Feks det brakkegreiene ved togstasjonen..... Hadde blitt glad for et tlfnr eller navn på sjappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker oppmøte blir på ca 30-50 biler hvis vi er heldige med været:)

Frank S,vi holder for det meste till på "lille siloen" nå,blei jo som kjent jaga vekk av politiet fra silokaia,du kjører bare forbi kinoen og fortsetter rett frem,står blindvei på skiltet,er nok noen folk i dag vill jeg tro,fra ca 22 og utover,ellers pleier det stå en del biler på shell i elvegata.:)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider